reklama

Súrodenecké konštelácie.

Som rád že niesom jedináčik, no nadruhej strane by som si to niekedy rád vyskúšal. Dve ženské v domácnosti sú aj na mna veľa:-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Momentálne je moje postavenie v rodine asi dosť dôležité, keďže som doma jediný chlap. Patrí mi teda čiastočne miesto hlavy rodiny, aj keď v našej neúplnej za hlavu považujem asi skôr mamu. Mám však ako jediný chlap náležitý rešpekt. Som najstarším dieťaťom svojich rodičov a bratom dvoch mladších sestier. Staršia sestra Lucia prekročí o pár mesiacov hranicu dospelosti. Vyrastám s ňou v jednej rodine i domácnosti od jej narodenia. Mladšia sestra Danielka, ktorá sa v lete dočkala krásneho veku 3 roky je mi v podstate len polovičnou sestrou, keďže máme len spoločného otca. Aj keď nežijeme spolu v jednej domácnosti, pristupujem k nej ako k vlastnej, niekedy aj lepšie ako k tej vlastnej.
Výhodou môjho postavenia v rodine je asi to že ma všetci berú ako najstaršieho, nasamostatnejšieho a teda nie je potrebné ma pravidelne kontrolovať či organizovať. Niekedy sa mi ale zasa na druhej strane prikladá o ten vek väčšia zodpovednosť a spoľahlivosť. Nikdy som s tým nemal problém, ale stačí mi zodpovednosť za seba samého. Ako najväčšie negatívum vnímam to že mám doma dve ženy. Za tie roky si človek zvykne, ale niekedy sú na mňa dve naozaj veľa. Asi aj preto rád trávim pomerne dosť času s otcom.


Peter Kusý

Peter Kusý

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

vždy som to bol JA, ale časom sa začínam na SEBA čoraz viac podobať! možno sa raz stanem niekým...možno sám sebou...

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu